پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ

ساخت وبلاگ

تاریخچه کاشت مو :

کاشت موی طبیعی دردهه 30 میلادی برای اولین باردرانسان توسط پزشک ژاپنی به نام دکتر اوکودا و سپس توسط پزشک آلمانی  به نام دکتر اورنتریخ انجام شد. در ابتدا انتقال موها به صورت دسته دسته ای با تکنیک موسوم به پانچ گرافت انجام گرفت که معایب  عمده این روش نمای موی عروسکی و یا مسواک بودن بود. در سال های اخیر تکنیک میکروگرافت و یا مینی گرافت سبب نتایج بسیار رضایت بخش و طبیعی شد. ولی باز هم گرافت های کاشته شده ظاهر کاملا طبیعی نداشتند که این نارضایتی  منجر به  ایجاد روش FUT   توسط محققین گردید که در آن کاشت موی جلو سر با استفاده از تکنیک slit graft   و یا استفاده از سوزن ها و تیغ های ظریف به جای پانچ بود. ولی سخت بودن عمل جراحی برای بیمار و مشکلات برداشت نوار پوست از پشت سر، پزشکان را به فکر بازگشت به تکنیک پانچ گرافت کردکه این بار به جای پانچ های چند میلیمتری ، از گرافتهای یک میلیمتری ظریف استفاده شدکه منجر به ایجاد روش   FIT ختم  شد.

روش های کاشت مو

روش قدیمی جراحی نواری( FUT )

در این روش از یک چاقوی جراحی به منظور برداشت نواری از پوست پشت سر بیمار استفاده می شد که ابعاد این نوار  cm20 – 25 در یک اینچ بود و زخم ایجاد شده به وسیله بخیه های جراحی به هم دوخته می شد. بعد از بهبود زخمها خطی از یک زخم در حدود cm 1 – 5  و گاهی به یک چهارم اینچ و یا بیشتر درپشت سر بیمار باقی می ماند سپس این لایه از سر به قطعات کوچکتر و در نهایت به واحدهای فولیکولی تقسیم می شد و در ناحیه کم پشت یا طاس سر کاشه می شد، از معایب مهم این روش باقی ماندن خط زخم بر روی سر بیمار و طولانی بودن دوره نقاهت و بازگشت به شرایط نرمال زندگی و نیز در برخی موارد ریزش مو بعد از کاشت در ناحیه خط جراحی می باشد.

 

مرحله جداسازی و برداشت  گرافت ها در روش FUT

image001 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image002 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

نوار برداشتی در روش FUT

image004 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز


image007 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage006 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریزimage010 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image008 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

بلافاصله بعد کاشت در روش FUT

image011 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

اسکار بعد از  FUT یک سال بعد کاشت

image013 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

روش مدرن غیر جراحی (  FIT)

این روش دارای پتانسیل ایجاد تراکم بیشتر نسبت به روش قدیمی  FIT  می باشد. در این روش دیگر جای یک خط زخم نواری بر پشت سر بیمار باقی نخواهد ماند و قابلیت کوتاه کردن و تراشیدن مو وجود دارد. در روش FIT   واحد های فولیکولی به صورت یک یونیت کامل و دست نخورده از لحاظ بافتی طوری استخراج می شوند که کاملا سالم بوده و به بالای سر در نواحی طاسی و مناطقی که دچار عقب رفتن خط مو شده اند اضافه می شوند. در روش      FIT ترمیم پوست نواحی اهداکننده بهتر و سریع تر است و تراکم بهتری از گرافتها را در ناحیه کاشت ایجاد می شود.  هر گرافت بر اساس جنس و ژنتیک مو می تواند شامل 1 الی 5 تار مو باشد. ما در حال حاضر قادر به جداسازی تقریباً 5000 گرافت در 2روز با استفاده از تکنیک ایزوله سازی فولیکولی هستیم و همچنین در این فرآیند امکان برداشت مو از چندین ناحیه بدن (موهای قفسه سینه، کتف) وجود دارد،. قابل ذکر است که این پیوند به صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی حسی موضعی بوده که حدود 10 – 8 ساعت طول می کشد.

 

مجموعه ای از گرافت های برداشت شده در روش  FIT  ( هر گرافت بر اساس جنس مو شامل 1 الی 5 تار مو می باشد.)

 

image017-e1484556704741 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز
image016 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

تصویر برداشت گرافت ها در روش FIT

image021 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image019 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

بلافاصله بعد کاشت مو در روش FIT

image023 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

ده روز بعد کاشت مو در روش FIT

image025 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

اسکار بعد از FIT در مراحل مختلف ده روز  بعد از FIT

image027-e1484556859718 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image029 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

یک سال بعد از اسکار FIT

image031 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت موی بدن ( BHT )

این روش تنها انتخاب بیمارانی می باشد که نواحی اهداکننده موی سر آنها از بین رفته است و از موهای بدن به عنوان پروسه تکمیلی برای تراکم بیشتر در موی سر استفاده می کنند. مویی که از قفسه سینه بر روی سر کاشته می شود دارای سرعت رشد بیشتری و طول بلند تری نسبت به قبل خواهد بود ولی در اغلب موارد ناپایدار بوده و طول عمر کمتری نسبت به موهای برداشت شده از ناحیه سر را دارند. این روش بسیار وقت گیر بوده و نتایج آن غیر قابل پیش بینی است.

image033 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

کاشت الیاف مصنوعی ( HRT )

در این روش از الیاف مصنوعی شبیه موهای فرد استفاده می شود که از معایب آن می توان به احتمال عفونت در ناحیه کاشت، ریزش موهای کاشت شده در اثر مرور زمان و نیاز به ترمیم  مکرر، نبودن امکان تغییر مدل و رنگ مو و هزینه های بالای جراحی اشاره کرد.

پانچ گرافت ( Punch Graft   )

در این روش دسته های مو توسط پانچ از روی سر یا بدن برداشته می شود و در نواحی مورد نظر کاشت می شود، از معایب آن می توان به نمای غیر طبیعی و عروسکی بودن آن اشاره کرد.

پیوند Flap

در این روش قسمتی از پوست حاوی مو را از ناحیه ای از سر به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند که به علت ایجاد نمای نازیبا و غیر عادی  و عوارض جانبی ( نکروز، اسکار) فقط در مواردی خاص انجام می شود.

Scalp Reduction

در این روش توسط برش جراحی وسعت منطقه طاسی را کاهش می دهیم.

کاشت مو درناحیه صورت ( ریش، سیبیل، ابرو )

کاشت مو در نواحی صورت در جهت پوشاندن زخمها و یا نواحی خالی شده از مو ناشی از تصادفات، سوختگیها، اسکارها می باشد. در کاشت ابرو از موهای ظریف پشت سر و بالای گوش استفاده می شود و بیشتر مراجعه کنندگان کاشت ابرو خانم هایی هستند که به دلیل تاتوی بیش از حد دچار ریزش مو و یا خط بخیه و شکستگی داخل ابرو شده اند. کاشت مژه نیز قابل انجام است ولی بسیار مشکل و پردردسر بوده و نتایج آن به اندازه کاشت ابرو چندان رضایت بخش نیست.

image039 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image037 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

image035 کاشت مو به روش FIT چیست؟ - مرکز مشاوره و کاشت مو در تبریز

 

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 476 تاريخ : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 19:09

باتری یو پی اس

باطری یو پی اس

باطری یو پی اسباتری یو پی اس یا پیل الکتریکی (ولتائیک) منبعی از انرژی پتانسیل الکتریکی است که در درون آن با انجام واکنش‌های شیمیایی، انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود، این انرژی در قطب‌های باتری قابل دریافت است. انرژی قابل دریافت در قطب‌های باتری به ازای واحد بار الکتریکی را نیروی محرکه الکتریکی (Electromotive force یا emf) باتری می‌گویند و آن را با یکای ولت اندازه‌گیری می‌کنند. قطب مثبت باتری را آند و قطب منفی آن را کاتد می نامند .

فروش باطری یو پی اس

معمولاً هر باتری از یک یاچند سلول کوچک داخلی تشکیل شده است، در باتری‌ها ممکن است سلول‌ها برای افزایش جریان با هم موازی شده یا برای افزایش ولتاژ با هم سری شوند، هر سلول شامل دو نیم سلول است که به صورت سری توسط ماده‌ای الکترولیت -شامل یون‌های مثبت و یون‌های منفی – که رسانای الکتریکی می‌باشد به هم متصل اند.

خریدار باتری یو پی اس

با اتصال باتری به مصرف کننده یون‌های منفی از طریق سیم هادی به مصرف کننده وارد شده و بعد از ایجاد انرژی در آن (انرژی گرمایی بر اثر عبور از یک مقاومت یا انرژی جنبشی بر اثر القا یا انرژی نور بر اثر پرتاب و…) به سمت یون‌های مثبت حرکت می‌کنند و به تدریج یون‌های مثبت (که در اینجا حفره‌ها هستند) را خنثی می‌کنند. با گذشت زمان یون‌های مثبت بیشتری خنثی شده و به تدریج انرژی باتری کم شده و مقاومت داخلی آن افزایش می‌باشد در این حالت بعد از گذشت مدت زمانی که معمولاً با آمپر ساعت باتری مشخص می‌شود باتری به صورت کامل تخلیه می‌شود. مثلاً یک باتری ۶۰ آمپر ساعت می‌تواند ۶۰ آمپر را تا یک ساعت تامین کند، این باتری بعد از گذشت یک ساعت و با کشیدن جریان ۶۰ امپر از ان به صورت کامل تخلیه می‌شود. با کاهش جریان دریافتی از باتری می‌توان مدت زمان کارایی آن را افزایش داد، در این حالت باید پارامتر‌های مانند دما، لزرش و مقدار تنش موجود در جریان را نیز در زمان نهایی لحاظ کرد.

قیمت باتری یو پی اس

به عنوان مثال باتری ۶۰ آمپر ساعتی در حالت تئوری باید جریان ۲۰ آمپر را برای مدت زمان ۳ ساعت تامین کند در حالی که با توجه به ساختار باتری و همچنین دمای محیط ممکن است این زمان تا نیم ساعت نیز کاهش یابد و قیمت باتری ۴۰ آمپر فیام ایتالیا چیزی بین ۴۰۰ الی ۵۰۰هزار تومان در بازار بفروش می رسد.

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : باتری یو پی اس,یو پی اس,الکتریک,انرژی,پتانسیل الکتریکی ,باتری ,ولت,قطب منفی,سلول,جریان,مقاومت ,آمپر , نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 423 تاريخ : دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت: 12:56

سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

سیستم های PLCاهمیت یو پی اس در سیستم های سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی

کیفیت برق، یکی از مسایل پر اهمیت می باشد که تاثیر زیادی بر روی تجهیزات الکترونیکی دارد. وجود عواملی همچون اختلاف ولتاژ و قطع و وصل های مکرر جریان برق و…. تاثیر ناپسندیبر روی دستگاه های متصل به جریانبرق شهر خواهد گذاشت.

سیستم های PLC با توجه به حساسیت زیادی که در اتوماسیون صنعتی و نوع کاربردشان دارند از این جریان استثنا نیستند و هرگونه قطعی برق باعث ایستادن ناگهانی دستگاه می گردد و خطراتکار افتادن دوباره دستگاه PLC غیر قابل جبران است.

یو پی اس مناسب برای سیستم های PLC

با توجه به موارد فوق نیاز به استفاده از دستگاه یوپی اس برای پشتیبانی سیستم های PLC توصیه می گردد.

 

یو پی اس های مناسب برای سیستم های PLC و اتوماسیون صنعتی :


پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,مقایسه,اتوماسیون صنعتی,دستگاه PLC ,PLC ,سیستم ,ولتاژ ,جریان ,برق, قطع , نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 448 تاريخ : يکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت: 12:17

کارت کنترل تحت شبکه (SNMP)

SNMP مخفف Simple Network Management Protocol به معنای پروتکل مدیریت تجهیزات شبکه می باشد که کارت SNMP به دستگاههایی مانند روتر ، سوئیچ و هاپ و کامپیوتر و پرینتر و یو پی اس UPS و غیره متصل و آنها را به شبکه وصل  می نماید و مانند یک نود در شبکه شناخته و از طریق اینترنت و راه دور قابل مانیتورینگ  و مدیریت  کردن می باشد که به برخی از  ویژگیهای کارت SNMP به شرح ذیل می پردازیم .کارت snmp

  1. قابلیت اتصال به اینترنت و نمایش اطلاعات کامل یو پی اس (UPS) و اس ام ان پی SNMP.
  2. کارت SNMP قابلیت دریافت اطلاعات با پروتکل های مختلف برای برقراری ارتباط با یو پی اس های  (UPS) متنوع را دارد   .
  3. کارت SNMP قابلیت نمایش اطلاعات از ورودی و خروجی یو پی اس (UPS)از قبال میزان مصرف ، ولتاژ، جریان فرکانس ، میزان شارژ باتری ها ، دمای داخلی یو پی اس (UPS) را  دارد .
  4. کارت SNMP قابلیت تست باتری ها از (UPS)راه دور بصورت تخلیه کوتاه مدت و دشارژ عمیق باتری ها یو پی اس  (UPS)  را دارد .
  5. کارت SNMP قابلیت ارسال فرمان خاموش سازی shut down و یا راه اندازی مجدد یو پی اس (UPS)از راه دور (WOL) را دارد .
  6. کارت SNMP قابلیت رسم نقطه به نقطه اطلاعات الکتریکی یو پی اس (UPS)بصورت نمودار منحنی های گرافیکی را دارد .
  7. کارت SNMP قابلیت کار با یو پی اس  های (UPS) تکفاز و سه فاز را نیز دارد .
  8. کارت SNMP قابلیت برنامه ریزی تست دوره ای اتوماتیک یو پی اس   (UPS)را دارا می باشد .
  9. کارت SNMP  قابلیت تنظیم زمان های نمونه گیری اطلاعات برای ذخیره سازی یو پی اس(UPS) را دارد.
  10. کارت SNMP  قابلیت تنظیم  دما و مصرف و شارژ بحرانی یو پی اس(UPS)جهت اطلاع را دارد .
  11. SNMP قابلیت Password گذاری از طریق IP های متفاوت جهت بالا بردن ضریب امنیت و دسترسی را دارد .
  12. کارت SNMP قابلیت تعریف نقاط دسترسی به صورت یک به یک از طریق IP جهت کنترل دسترس ها را نیز دارد  .
  13. کارت  SNMPامکان ارسال ایمیل و SMS به افراد تعیین شده در صورت داشتن سرور مربوطه را دارد  .
  14. کارت SNMPامکان تنظیم زمان و تاریخ  ، از طریق سرور اینترنتی را دارد  .
  15. کارت SNMP قابلیت پشتیبانی از زبان های متنوع را  دارد .
  16. کارت SNMPامکان دسترسی یکجا به چند کارت اس ان ام پی SNMP از طریق نرم افزار اختصاصی SNMP View را دارد .
  17. کارت SNMP  امکان ایجاد فایل خروجی از اطلاعات ثبت شده تحت برنامه Excel  را دارد  .
  18. کارت SNMPامکان خاموش سازی کامپیوترهای متصل به سرور از طریق برنامه Client-mate را دارد  .

 

کارت اس ان ام پیکارت اس ان ام پیSNMP  عمدتاً به دو صورت داخلی Inteal و خارجی Exteal می باشد که اخیراً  اکثر کارخانه های معتبر جهان  با توجه به مزایای این نوع  برد  اس ان ام پی SNMP و از لحاظ  قابل حمل بودن(Portable)  و قابلیت استفاده برای چند دستگاه مختلف و مزایای ذکر شده در فوق  مبادرت به تولید برد  اس ان ام پی SNMP اکسترنال نموده اند

کارت SNMP دستگاه یو پی اس را مستقیما به شبکه کامپیوتری وصل می کند ، به طوری که یو پی اس به یکی از دستگاههای متصل به شبکه تبدیل می شود .

معمولا کارت SNMP بین پورت ارتباطی سریال یو پی اس و شبکه کامپیوتری قرار می گیرد . اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند .

لازم به ذکر است که در بعضی از UPS ها امکان تنظیم ولتاژ خروجی ، ولتاژ باتری و ولتاژ مسیر pass by به صورت نرم افزاری و از روی پنل جلوی یو پی اس امکان پذیر می باشد و در بیشتر UPS ها این تنظیمات ممکن است توسط پتانسیومتر و از روی بردهای کنترولر و یا به صورت سخت افزاری با تعویض یک سری قطعات امکان پذیر می باشد که در مورد دوم معمولاً این کار توسط
سازندگان و یا تکنسین های مجرب صورت می گیرد و بهتر است توسط خریداران به هچ عنوان صورت نگیرد .

 

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : شبکه ,کامپیوتر ,Network ,یو پی اس UPS,SNMP ,کارت کنترل تحت شبکه (SNMP), یو پی اس,سرور , نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 443 تاريخ : شنبه 2 بهمن 1395 ساعت: 12:46

استابلایزر

استابلایزراستابلایزر چیست؟

معرفی دستگاه استابلایزر (Stabilizer)

تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و غیره اتفاق می افتد .

به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره ۰۰۰ حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند .

در ضمن هزینه ناشی از خسارات احتمالی و عملکرد نا مطلوب دستگاه در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه پیشگیری (استفاده از استابلایزر) می باشد .

تفاوت ترانس های استابلایزر با محافظ ها

دستگاه محافظ ، فقط دارای یک برد الکترونیکی می باشند که به هنگام بالا و یا پائین بودن ولتاژ برق شهر از حدتعریف شده برق را قطع می نمایند و نیز یک مدار تاخیر جهت وصل مجدد برق شهر با زمان معین می باشند که این سیستم به دلیل بدوی بودن آن محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاههای مصرف کننده نمی باشد ولی استابلایزرفاصله میکروکنترولرهوشمند با توانائی ها و ویژگی هایی که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده محافظ بسیار مطمئن برای لوازم برقی می باشد.

  • تثبیت برق شهر

برق شهر دارای نوسانات ولتاژ است، به همین دلیل استفاده از استابلایزر میتواند با تثبیت ولتاژ به میزان قابل توجهی عمر و راندمان دستگاه های مصرف کننده را بالا ببرد.

  • محافظت در مقابل اتصال کوتاه

اگر به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی استابلایزر اتفاق بیافتد بلافاصله دستگاه به صورت اتوماتیک توسط میکروکنترلر تعبیه شده ، خروجی را قطع نموده و از بروز هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می نماید .

  • کاهش هزینه مصرف برق

افت ولتاژ برق شهر باعث اختلال در عملکرد دستگاه ها شده و قدرت نامی و راندمان الکتروموتور را به حد قابل توجهی کاهش می دهد که باعث پایین آمدن دور الکترو موتور و گرم شدن آن خواهد شد و به تبع آن تلفات انرژی افزایش می یابد و در نهایت برق زیادی را مصرف می کند که پیرو نظریه کارشناسان این امر ، در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا ۲۵% نیز می باشد .

  • محافظت در مقابل رعد و برق و های ولتاژ (High Voltage) و نوسانات لحظه ای و اسپایکها

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : برق,کاهش هزینه,اسپایکها, ولتاژ ,استابلایزر,تثبیت ولتاژ ,تثبیت برق ,دستگاه محافظ,نوسانات برق,کامپیوتر , نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 408 تاريخ : چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت: 12:06

یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری

ابزار دقیق و اندازه گیری صنعتی
به استفاده بهینه از سیستم های رایانه ای , ابزارهای الکترونیکی و لوازم خاص به عنوان جایگزینی برای متصدیان انسانی به منظور بررسی و مدیریت پروسه های صنعتی اتوماتیک سازی صنعتی گفته میشود. در عصر حاضر استفاده اتوماسیون صنعتی و لوازم دقیق در صنعت و فرایند های متعدد صنعت خیلی بیشتر دیده میشود. مدیریت فرآیند و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنعت های کاری مانند گاز , نفت , فراورده های نفتی ، صنایع شیمیایی و غذایی، خودرو سازی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد ، نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند .

کاربرد یو پی اس در ابزارهای دقیق و اندازه گیری

پیشرفت هایی که از لحاظ تکنیک امروزه در مدیریت پروسه و محاسبه پارامترهای متعدد صنعتی مانند فشار ، جریان ، دما و مسائل دیگر موجب بالا رفتن کیفیت محصولات و پایین آمدن هزینه های تولید شده است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ملزوم افزایش کمیت , کیفیت یک محصول تولید شده در هر کدام از صنایع بیان شده، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.

یو پی اس مناسب برای ابزارهای دقیق و اندازه گیری

حتما صحت عملکرد این تجهیزات ، پیرو موجود بودن برق بدون هرگونه اختلال و نوسان و همچنین وجود یک برق اضطراری (یو پی اس ).

وب سایت یو پی اس ایران (UPS IRAN) شما را درباره هر گونه اطلاعاتی در مورد یوپی اس , باتری , شرکت های معتبر فروش یو پی اس آگاه میکند , همچنین برای بهره مند سازی ما از نقطه نظرات خود لطفا در تالارهای گفتگوی ما شرکت کنید.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های دقیق اندازه گیری :


 

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : یو پی اس,POWER,شرکت ,اندازه گیری,دقیق ,ابزار,ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی,اتوماسیون صنعتی ,جایگزینی برای متصدیان انسانی , نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 423 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 16:19

یو پی اس برای درب های اتوماتیک

یو پی اس برای درب های اتوماتیکدرب های اتوماتیک از جمله مهمترین تجهیزات نصبی ساختمانهای مدرن هستند. انواع مختلفی از این دربها در ادارات و ساختمانهای اداری و تجاری و محتمعهای مسکونی و کارخانحات استفاده میشوند. بسته به محل کاربرد آن ممکن است ختی بصورت ۲۴ ساعته در حال کار باشند. عملکرد درست این دربهل بمنظور اطمینان از ورود و خروج روان در ساختمان بسیار ضروری است.

از اینرو همواره یک سیستم یو پی اس برای تامین برق اضطراری به مدت ۳ تا ۸ ساعت بسته به میزان دسترسی به برق شهری، ضروری است. انواعی از دربهای اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ و انبار در طول شبانه روز به دفعات کمتری نسبت به ساختمانها بتز و بسته میشوند ولی اطمینان از باز و بسته شدن کامل درب در هنگام خروح یا ورود به پارکینگ از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. در این نقاط پارکینگ عمومی و شخصی در صورتی که برق شهر در حین باز یا بسته شدن درب قطع کردد، بلافاصله سیستم یو پی اس وارد مدار شده و عملیات درب را کامل میکند و سپس آنرا بطور کامل میبندد.

کارایی این دستگاه در دربهای اتوماتیک بانکها مشخصتر است. دربهای بانکها و بطور کلی همه سیستم بانکی و ایمنی و امنیتی باید مجهز به سیستمهای یو پی اس قدرتمند چندگانه باشند تا در هر شرایطی دربها بطور کامل و مطابق برنامه باز و بسته شوند. بویژه هنگام بروز سرقت، برقهای اظطراری وارد مدار شده و عملیات بستن همه دربهای داخلی و خارحی را انجام میدهند.

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : بانک,یو پی اس,سیستمهای یو پی اس,برق,سرقت,درب,شخصی,شهر,اضطراری,درب های اتوماتیک,اتوماتیک, نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 422 تاريخ : چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت: 15:07

کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریزکلینیک و درمانگاه زیبایی حکیمان در تبریز جزو تخصصی ترین مجموعه های کاشت مو در تبریز میباشند که انواع خدمات کاشت مو در تبریز ، و کاشت مو را با جدیدترین و آخرین متد های بروز دنیا و دنیای پزشکی به هم شهری های محترم ارائه می کنند.

کلینیک حکیمان با توجه بهره مندی از پزشکان متخصص و کادر مجرب و فعالیت تخصصی در حیطه پوست و مو در تبریز این اطمینان را به شما میدهند که زیبایی از دست رفته شما را برایتان بازگردانند. با توجه به حساسیت مو و زیبایی بین افراد جامعه مخصوصا جامعه ایرانی که هم از لحظ روانی و هم از لحاظ روابط اجتماعی از این رو مرکز کاشت مو در تبریز با پیشرفته ترین دستگاهها و ابزار ها جهت ارائه کاشت مو در تبریز آماده ارائه بهترین خدمات میباشد.


کلمات کلیدی:

کاشت مو در تبریز ، کاشت مو ، کاشت مو تبریز ، خدمات کاشت مو در تبریز ، کلینیک کاشت مو در تبریز ، کلینیک مو در تبریز ، زیبایی مو در تبریز ، بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز ، پزشک متخصص کاشت مو در تبریز ، دکتر کاشت مو در تبریز، کاشت مو در تبریز ، Hair transplantation in Tabriz

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : کاشت مو در تبریز , کاشت مو , کاشت مو تبریز , خدمات کاشت مو در تبریز , کلینیک کاشت مو در تبریز , کلینیک مو در تبریز , زیبایی مو در تبریز , بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز , پزشک متخصص کاشت مو در تبریز , دکتر کاشت مو در تبریز, کاشت مو در تبریز , Hair transplantation in Tabriz, نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 381 تاريخ : پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 17:36

سیستمهای گرمایش پکیج علاوه بر مصرف گاز ، برای تامین برق پمپ ها و تجهیزات الکتریکی و مشعل نیاز به برق دایم دارند، اگر چه این سیستم گرمایش دارای مزایای زیادی نسبت به انواع سنتی است ولی در هنگام بروز قطعی برق کل سیکل متوقف و کرمای زیادی به سرعت از آن تلف میشود و بعلاوه گردش آب گرم هم متوقف میشود. مصرف برق سیستمهای پکیج معمولا کم است و به همین علت با استفاذه از یک سیستم یو پی اس مناسب تا ۴ ساعت قابلیت تامین برق اضطراری وحود دارد.
از آنجا که زمان سوییچ کردن از برق شهر به یو پی اس در حد میلی ثانیه است، ساکنین ساختمان هیچ توقفی را در گرمایش حس نمیکنند.

این در حالی است که در نبود یو پی اس راه اندازی مکرر ناشی از قطع برق علاوه بر کاهش عمر تاسیسات و بالا بردن هزینه تعمیرات موجب کاهش سطح آسایش ساکنین نیز میشود. در ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده از دیزل ژنراتور بدلیل آلودگی صوتی و هزینه زیاد منسوخ شده است و استفاده از یو پی اس بسیار ارزانتر و کارآمدتر است.
یو پی اس ها مجهز به انواع نشانگرهای برق ac , dc و شارژ باقی مانده است و قادر به تامین یک یا دو خروجی برق ۲۲۰ ولی اضافی برای مصارف عادی مانند موبایل و رایانه است. بدلیل ایمنی بالا و مذارات و فیوزهلی ضد اتصال در آن، در صورت بروز نوسانات شدید برق شهر، شبکه شهر از ساختمان جدا میشود و نیز از بروز اتصالی و جرقه در خروجی خود دستگاه نیز کاملا جلوگیری و پیشگیری میشود. خروحی ولناژ ثابت و یکنواخت است و عمر تمام لوازم برقی متصل به آن افزایش می یابد. در نهایت بدلیل ابعاد کوچک، امکان تعبیه چندین عدد از آنها در اتاق کنترل و یا موتورخانه وحود دارد.

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 374 تاريخ : چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 15:45

پمپ فیلتر شنی استخری

فیلتر شنی یکی از بهترین راه های فیلتر کردن آب است. چرا؟ چون ساده است، کاربردی است، و به مراقبت خیلی کمی نیاز دارد. آب استخر راهش را از طریق لوله ی فشار پر از شن باز می کند. بعد از مدتی کثیفی هایی که در فضاهای بین مواد شنی جمع شده اند، باعث ایجاد فشار بر لوله می شود تا آبی که به سختی راه خود را پیدا می کند بالا رود. این به شما این امکان را می دهد که فیلتر را بشویید. فیلتر به راحتی جریان آب را معکوس می کند و کثیفی ها را از بین می برد.

فیلتر شنی با فایبرگلاس درجه بالا ساخته می شود. و با استفاده از آخرین تکنیک های مهندسی، کیفیت و قدرت بالا را برای مدت زمان خیلی زیاد تضمین می کند.

فیلتر شنی از طریق نازل های جانبی داخلی قرار گرفته در پایین مخزن فیلتر، سیرکوله کردن (گردش) آب را ارتقا می بخشد و به آب اجازه می دهد که به طور مساوی در کل بستر فیلتر توزیع شود و آشغال ها و آلاینده ها را قبل از این که آب تازه ی تمیز از راه شیر چند مرحله ای به استخر برگردد، جمع می کند.

همان طور که از شن برای پاکسازی رودخانه ها و اقیاوس ها استفاده می شود، شما نیز می توانید از مزایای فیلترهای شنی برای پاکسازی استخرهایتان استفاده کنید.

برای نگهداری از سیستم فیلترینگ استخر، تعویض شن فیلتر شنی بسیار حائز اهمیت است. چرا که به مرور شن پر می شود از آلودگیها، مو، پوست، روغن و … و اگر عوض نشود دیگر نمی تواند آب لازم را فیلتر کند و تمیز نگاه دارد.

 

نکات مهم هنگام تعویض شن در فیلتر شنی

  1. بهتر است که شن ها هر 3-4 سال یک بار عوض شود تا کارآیی فیلتر شنی افزایش یابد. و به پاکی و شفافیت آب کمک می کند.
  2. از آنجایی که شن های قدیمی پر از باکتری هستند، بهتر است که هنگام تخلیه ی شن ها از تماس مستقیم با آن خودداری کنید.
  3. بعد از تخلیه ی شن های قدیمی، قبل از این که شن های جدید را بریزید، در مخزن آب بریزید. این کمک می کند که قدرت جذب شن ها افزایش یابد.
  4. نوع شنی که استفاده می کنید باید شن مخصوص فیلتر شنی باشد که از فروشگاه های تجهیزات استخر می توانید خریداری کنید. قطر این شن، 40 تا 50 میلی متر است. اگر از شن های مخصوص فیلتر شنی استفاده نکنید هم به فیلتر شنی و هم به استخرتان صدمه خواهید زد.
  5. مقدار شنی که در فیلتر شنی می ریزید بستگی به اندازه ی فیلتر شما دارد. شما باید مطمئن باشید که اطلاعات لازم را در مورد میزان شن در فیلتر خود بدانید. پر کردن بیش از حد فیلتر از شن و یا کم ریختن آن، حد اقل مشکلی که ایجاد می کند این ست که به فیلتر شن اجازه نمی دهد به خوبی کار کند. و در بدترین حالت، فیلتر شنی را خراب می کند.
  6. قبل از ریختن شن ها از بسته بودن لوله های شنی اطمینان حاصل کنید. خیلی سخت است که شن ها را به فیلتر وارد کنید بدون این که وارد لوله های شنی شوند. پس بهتر است برای جلوگیری از وارد شدن شن ها به داخل لوله ی شنی آن را با نوار چسب بپوشانید. همچنین بسیار مهم است که لوله ی شنی مستقیما در مرکز فیلتر باشد. چرا که وقتی شن ها را در فیلتر ریختید دیگر نمی توانید جای لوله ی شنی را تنظیم کنید. اگر در مرکز قرار نگرفته باشد، دیگر نمی توانید ارتفاع شیر را به درستی تنظیم کنید و همه چیز باید از نو شروع شود.
  7. پس از پر کردن فیلتر شنی از شن می توانید ارتفاع فیلتر را تنظیم کنید و باید اطمینان حاصل کنید که کاملا سر جای خود قرار گرفته و سفت شده باشد. در اینجا کمک گرفتن از یک آدم ماهر در این زمینه بسیار مفید است. اگر فیلتر خیلی سفت بسته شود به بدنه ی فیلتر صدمه وارد می شود. در این صورت باید کل مخزن فیلتر تعویض شود. که البته شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد.
  8. وقتی همه چیز سر جای خود قرار گرفت، باید فیلتر را شستشو دهدید. می توانید استخر را دوباره از آب پر کنید و سپس فیلتر را به مدت 3 تا 5 دقیقه پس از یک چرخه ی شستشوی 60 ثانیه ای بشویید.
 
پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 363 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 15:22

دستگاه تزریق ازن (ازن زن)

ازن برای استخرهای تجاری، شهری یا خصوصی استفاده می شود. و تاثیر خارق العاده ای در بهداشت استخرها دارد. اما مهم ترین مزیت آب استخر ازن زده شده، آسایش است. مواردی مثل سرخ شدن چشم، حسایت های پوستی، رنگ رفتگی مایو و سایر مسائلی که کلر ایجاد می کند (حتی وقتی دارید از کلر استفده می کنید) را دیگر نخواهید داشت. بنابراین اگر از کلر یا کلرمین و یا سیستم های آب شور استفاده می کنید، می توانید در استخرهای ازن زده شده بدون داشتن مشکلات بهداشتی و آسایشی رایج در استخرهای کلری شنا کنید.

 

مشکلات کلر کاهش می یابد یا از بین می رود؟

هدف گردانندگان استخر این است که (یا باید این باشد که) محیط سالمی را برای مشتریان و کارمندان خود تا حد ممکن فراهم کنند. از آنجایی که بیشتر استخرها از کلر برای بهداشت استخرها استفاده می کنند، چرا باید ازن را به آن اضافه کرد؟ تعدادی پاسخ مربوط به مسائل بهداشتی و سیستمی برای این پرسش وجود دارد:

 

  • جلوگیری یا کاهش کلرومین
  • جلوگیری یا کاهش off gassing کلر
  • مانع شدن از تشکیل فرآورده های کلر ارگانیک (سمی)
  • کاهش یا از بین بردن گازهای اشک آور که زیربنای استخر را می خورند
  • کاهش یا از بین بردن شدید بوی کلر در استخرها

 

مزایای سیستمی:

  • Off gassing کمتر کلر که یعنی خوردگی و پارگی و ساییدگی کمتر در محیط استخر که معمولا توسط کلر ایجاد می شود.
  • نیاز به تهویه ی کمتر که یعنی کاهش هزینه های انرژی در عین حفظ کیفیت هوا
  • نیاز کمتر به پاکسازی
  • تصفیه ی بهتر آب
  • میکروب کشی بهتر
  • دفعات سریعتر در ریکاوری استخر
  • کاهش مصرف مواد شیمیایی بهداشتی لوله ها (ازن در واقع باکتری ها را از بن می برد)

 

استخرهای خصوصی

استخرهای ازن زده شده درخشان و شفاف بهترین نمایانگر کار سیستم های ازنی هستند. عدم واکنش هایی مثل سرخ شدن چشم ها، حساسیت های پوستی و دیگر واکنش های مربوط به سیستم های کلری (حتی در سیستم های ترکب ازن و کلر) عدم وجود بوی کلر در محیط استخر از ویژگیهای این سیستم است. در واقع چشم سرخ و حساسیت ها و مسائل پوستی نشان دهنده ی این است که مشکل بهداشتی جدی وجود دارد. این واکنش ها، روشی است که بدن شما از این طریق به شما می گوید که در محیط سمی قرار دارید.

 

 

سیستم ازن در مقابل سیستم کلر:

همانطور که یادگیری شنا به تناسب اندام شما کمک می کند و باعث کم شدن بیماری هایی از جمله آسم می شود، اما استخرهایی که برای پاکسازی از مواد شیمیایی استفاده می کنند با مسائل بهداشتی روبرو هستند. استخرها برای حفظ سلامتی افراد ضدعفونی می شوند، حال آنکه دیده شده خود این ضدعفونی های شمیایی ممکن است عامل مشکلات بهداشتی باشند. شواهد پزشکی نشان می دهد در معرض مواد شیمایی مانند کلر بودن ممکن است به دستگاه تنفسی، عروقی و شش ها آسیب برساند .

 

ازن بهترین انتخاب بین پاک کننده ها است:

با تداوم مشکلات ناشی از سیستم های کلری و مخصوصا مواد سرطان زا، ازن بهترین انتخاب مدیران استخرها است. ازن نه تنها این ترکیبات شیمایی را از بین می برد بلکه کارآیی سیستم تصفیه را هم افزایش می دهد.

 

دیگر مزایا:

  • کمک به تصفیه ی آب: ازن به افزایش کارآیی فیلترهای شنی و پمپ های تصفیه ی آب کمک می کند
  • پاکسازی آب: ازن مستقیما بقایای ارگایک اکسیده شده را تجزیه می کند.
  • بهداشت آب: ازن تقریبا تمام قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها را می کشد.
  • آب شفاف: ازن استفاده نشده به اکسیژن طبیعی برمی گردد و به صورت حل نشده به آب برمی گردد تا به نقطه ی شستشو برسد. این باعث تمیزی، شفافیت و درخشان شدن آب می شود.

 

 

چطور از یک کلرزن برای پاکسازی و بهداشت استخر استفاده کنیم؟

ازن نوعی  اکسیژن (O3) است و یک عامل اکسیده کردن است که ریزجانداران را کنترل می کند و آلودگیهای ارگانیک را نابود می سازد. البته دستگاه کلرزن یک پاک کننده ی کامل نیست. چون مدت طولان در آب نمی ماند. در استخرها باید پاک کننده های دیگری مثل دستگاه کلرزن هم باشد. ازن زن یا تزریق کننده ازن بیشتر کار اکسیده کردن را انجام می دهد. ازن زن که به نام ژنراتور ازن هم شناخته می شود، می تواند از مصرف پاک کننده های دیگر بکاهد، هرچند به وجود آنها هم نیاز است، به خصوص در استخرهای بزرگ، استخرهای تجاری و استخرهایی که تعداد مصرف کنندگان آن زیاد است. ژنراتور ازن به دو گروه تقسیم می شوند: UV و تخلیه ی کرونا.

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 366 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 15:21

سیستم کلر زنی (پمپ کلر زن)

بسیاری از سیستم های پمپ آب کوچک عمومی برای محافظت در برابر آلودگیهای باکتریایی، از کلر استفاده می کنند. سیستم تصفیه آب کوچک معمول برای تزریق حلال هیپوکلریت سدیم به مخزن آب، یا از دیافراگم یا از پمپ پری استالیک استفاده می کند.این سیستم هنگامی که سیستم آب کاملا مشغول از بین بردن ریزجانداران بیماری زا مانند ویروس ها و باکتری ها است باید حداقل باقی مانده های کلر آزاد را به میزان ثابت فراهم کند.

اگر سرعت جریان آب نسبتا ثابت باشد، ممکن است اضافه کردن مقدار ثابت کلر کافی باشد. اما اگر جریان آب به طرز قابل توجهی در نوسان باشد، اضافه کردن کلر به میزان متغیر مناسب تر است. در هر کدام از موارد، اپراتورها با تغییر در میزان تزریق جریان پمپ تغذیه ی کلر و با تغییر در قدرت حلال کلر، باقی مانده کلر را تنظیم می کند.

میزان تزریق ثابت: وقتی که پمپ منبع در حال کار است با یک سیم به پریز برق وصل است تا نیروی کافی داشته باشد. اغلب پمپ های تزریق کلر، میزان ثابت کلر را کنترل می کنند. پمپ کلر زنی میزان ثابتی را تزریق می کنند. وقتی سیستم در حال کار کردن است، سرعت جریان آب و تولید کلرزن باید نسبتا ثابت باشد. پس از مخلوط کردن، باقی مانده ی کلر باید در نقطه ی ورود ثابت باشد.

کلر زن

 

میزان تزریق ثابت کلر – کلید فشار:

کلید فشار موتور پمپ، منبع پمپ شناور را روشن و خاموش می کند. جعبه ی کنترل پمپ با میزان ثابتی پریز برق را روشن و خاموش می کند. وقتی سیستم در حال کار کردن است، میزان جریان آب و تولید کلرزن باید نسبتا ثابت باشد. پس از مخلوط کردن، باقی مانده ی کلر در نقطه ی ورودی باید ثابت باشد. بوستر پمپ می تواند با کلیدهای فشار به همان روش کنترل شود.

 

کلید فشار

 

 

میزان تزریق ثابت کلر – سنسورهای مخزن سطح آب

در پاسخ به سیگنال از طرف جعبه ی کنترل سطح آب، جعبه ی کنترل پمپ آب، دور پمپ تغذیه ی کلر و منبع پمپ آب می چرخد. وقتی منبع با میزان ثابتی، آب پمپاژ کند و کلر با میزان ثابتی اضافه شود، باقی مانده ی کلر حاصل، باید با جریان متناسب باشد.

سنسورهای مخزن سطح آب

میزان تزریق متغیر کلر:

وقتی سرعت جریان به طرز قابل توجهی در نوسان باشد، مثل وقتی که یک منبع چند پمپ دارد، میزان متغیر تزریق کلر مناسب تر است. یک کنتور جریان دیچیتالی، با تولید پالس های دیجیتالی متناسب با میزان جریانی که منبع یا بوستر پمپ ها تولید می کنند، این سیستم های کلرزدن را کنترل می کند. این پالس ها مقدار کلری که پمپ تغذیه به سیستم آب تزریق می کند را کنترل می کند. با افزایش آبی که از کنتور جریان دیجیتالی می گذرد، کلر بیشتری تزریق می شود. و این اطمینان حاصل می شود که آب تمام شده متناسب با جریان باشد.

میزان تزریق متغیر کلر

میزان تزیق متغیر کلر – دو منبعی

این سیستم آب دو منبع دارد. این دو منبع قادر هستند به تنهایی یا با هم کار کنند و میزان جریان های قابل توجهی را تولید کنند. کنتور جریان دیجیتالی به همراه پمپ منبع، تولید پمپ تغذیه ی کلر را متناسب با جریان آب نگه می دارد.

بدون کنتور جریان، پمپ کلر زن مقداری ثابت از کلر را تزریق می کند اما مقدار آب متغیر است. و همین باعث می شود مقدار غیر قابل اطمینانی کلر باقی بماند. سیستم ها باید سطح آزاد کلر غیرثابت را جستجو کنند.

کلرزن دوبل در طرح های متنوعی وجود دارند. برای مثال در هر منبعی می تواند تزریق کلر وجود داشته باشد. شما معمولا می توانید با  دنبال کردن خطوط نیرو و سیگنال پمپ و پرسیدن از اپراتور در مورد سطح مطلوب باقی مانده کلر آزاد، بفهمید که سیستم های کلرزن چطور کار می کنند.

میزان تزیق متغیر کلر

پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ...
ما را در سایت پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پمپ آب pumps بازدید : 415 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 15:21